עיצוב ובניית חנות וירטואלית למספרות וברברשופ
החנות נבנתה עבור המפיצה הבלעדית של מוצרי טיפוח וגילוח פרימיום בישראל. מטרת החנות להפיץ ולמכור מוצרים של מותגים מובילים בשוק למספרות וברברשופ בסיטונאות ולקהל הפרטי בקמעונאות.
החנות מתוכננת כפלטפורמה אוניברסלית המאפשרת לחברה לפעול בשתי נתיבים – B2B ו B2C.
לפרויקט הוגדרו מטרות רבות, ובראשם בניית חנות וירטואלית המאפשרת לחברה פעילות בשני נתיבים: בעלי עסקים ( מספרות, ברברשופ, סטיליסטים..) ולקוחות פרטיים.
ברמה טכנית המערכת חייבת לתמוך בסוגי משתמשים רבים המוגדרים במועדון לקוחות של החנות ולאפשר לנהל מחירים, מבצעים ותהליכי איקומרס בהתאם לסוגי משתמשים.
לדוגמא: בעלי מספרות יכולים להרשם לחנות ולקבל מחיר סיטונאות למגוון מוצרים. לאומת זאת משתמשים פרטיים וגולשים באתר מקבלים מחיר קמעונאות.
מטרת הפרויקט להקים מותג אינטרנטי חדש הפונה לכל בעל עסק בתחום השיער. לכן לפרויקט דגש חזק על עיצוב ייחודי וחווית משתמש.
תחילת כל פרויקט בתהליך הלמידה ואפיון תהליכים וקהל יעד בשיתוף עם לקוח.
אפיון טכני – מטרתו להגדיר תהליכים נכונים העונים על דרישות עסקיות של הלקוח.
אפיון ויזואלי – מטרתו להפיק חנות מושלמת הפונה בשפה נכונה ללקוחות של העסק, מגבירה מכירות ורחיבה פעילות של החברה.
כמו ששמתם לב, לאתר דגש חזק על עיצוב מקורי ופרטים קטנים. עיצוב מקצועי של UI לכל המסכים במטרה להגיע לחווית משתמש ידידותית ומהירה.
קטלוג החנות מספק במה אלגנטית ויוקרתית למוצרי הפרימיום של מותגים מובילים. שפה גרפית מקורית עם אלמנטים של ארט דקו.
- Photoshop, XD
- WordPress
- PHP7
- HTML5
- CSS3
גרסת מובייל
החנות מעוצבת ומתוכננת בעיקר למשתמשי מובייל.
בהתאם לבדיקת קהל יעד כ 80% ממשתמשי החנות גולשים דרך מובייל.
לכן הדגש על חווית גלישה מותאמים לרוב מסכי טלפון הפופולריים. מגוון פיצ'רים לתהליך הזמנה נוח ומתקדם דרך טלפונים חכמים. אופטימיזציה של החנות והמודולים למובייל.