בניית חנות מג’נטו

מג’נטו (Magento) – מערכת ניהול לחנויות וירטואליות

אם המטרה שלכם למכור מגוון מוצרים אונליין ולמכור הרבה, כדאי שתכירו את מג’נטו. מערכת CMS הפופולרית ואחת המובילות לניהול אתרי מסחר אלקטרוני.
החנות שלכם צריכה לעבוד בצורה יעילה, מקוונת וכמה שיותר אוטומטית, כמו פס ייצור שעובד ללא תקלות ובשליטה מלאה. על מנת לספק בניית חנות וירטואלית מושלמת חשוב להכיר וללמוד טוב על צרכי הלקוח. כמות מוצרים, יכולת ניהול ובקרה, כלים מחירתיים, מורכבות המוצרים, אינטגרציות למערכות חיצוניות…מג’נטו מאפשרת לנו לבנות חנות מותאמת לכל הצרכים בהתאמה אישית.

מה היא מג’נטו?

כמו רוב הפתרונות הטכנולוגיים המובילים בעולם, Magento נוסדה על ידי שתי ישראלים במרץ 2008. המטרה של מג’נטו הייתה לספק פלטפורמה אחידה, גמישה ויציבה לבניית חנויות מסחר אלקטרוני. ב 2011 החברה של Magento Inc נרכשה על ידי ענקית בתחום מסחר אלקטרוני eBay Inc.
בשנים האחרונות המערכת התפתחה והשאירה רחוק מאחוריה מערכות PHP אחרות בשוק. היום היא נחשבת למערכת ניהול לחנויות וירטואליות הפופולרית בעולם (על פי נתוני Alexa).
בינואר 2017 מג’נטו קבלה תקציב של 250 מיליון דולר השקעות להמשך פיתוח מערכות מסחר אלקטרוני.
לכן יש סיכוי גבוהה שהיא תהיה המערכת הבאה שלכם בשנים הקרובות.

למי מתאימה המערכת?

מג’נטו היא מערכת אוניברסלית המספקת פלטפורמה נוחה ומתקדמת ל מעל 500 אלף חנויות מובילות במסחר האלקטרוני. בין לקוחותיה חברות האנטרפרייז והמותגים המובילים בעולם. כמו ,Nike, CocaCola Lenovo ,Renault ועוד…
אומנם גרסת Enterprise מיועדת לחברות גדולות, הגרסה הבסיסית של מג’נטו נגישה ופתוחה לכל עסק או אדם פרטי. עצם היותה של מג’נטו Open Source, מאפשר לכל מפתח להשתמש בקוד המקור של המערכת ולבצע בו שינויים והתאמות לצורכי העסק. גם אם זה חנות בסיסית או חנות מורכבת.
אם אתם בודקים מערכת ניהול לחנות הבאה שלכם ותרצו לבחון את Magento מול מערכות אחרות אתם צריכים לענות על שאלות הבאות:

  • מה היא מורכבות החנות שאתם בונים? פשוטה / בסיסית / מתקדמת / מורכבת
  • עד כמה היציבות של המערכת חשובה לכם? לא חשוב / סביר / גבוהה
  • כמה מוצרים צפויים להיות על מדף החנות? 100 – 500 / 1000 – 2000 / לא מוגבל
  • איזה יכולות תרצו להוסיף לחנות שלכם בעתיד? מוצרים מורכבים / אפשרויות סליקה / תוספים ואינטגרציות..
  • תקציב? מחפשים פתרון כלכלי /  מעוניינים להשקיע בפיתוח חנות מקצועית.

אם אתם צריכים מערכת לחנות בסיסית בין 100 ל 500 מוצרים, הנושא של יציבות פחות חשוב לכם, אז כידי לכם לבחון מערכות רזות יותר. כמו woocommerce של וורדפרס או פלטפורמה של Drupal שדורשות פחות משאבים וזולות יותר בתחזוקה.
אם המטרה שלכם למכור בצורה מקוונת ויציבה ואתם לא רוצים להיות מוגבלים בפיתוח עתידי או בכמות מוצרים ומרכיבים, מג’נטו בהחלט עונה על הצרכים שלכם.

למה בחרנו לעבוד עם מג’נטו?

להבדיל מ WordPress שמתמחה בעיקר בניהול תוכן מג’נטו נוצרה לניהול חנות וירטואלית והיא מאפשרת למנה חנות שליטה ובקרה מתקדמת בכל האספקטים של החנות. אופציות שאפילו לא חשבתם עליהם אבל הם שימושיים וחשובים להצלחת החנות שלכם קיימים בה.
בתור חברה לבניית אתרים וחנויות אנחנו מחפשים נון-סטופ פתרונות איכותיים עבור לקוחותינו. במהלך השנים צברנו ניסיון רב וניסינו את רוב המערכות הקימות כמו כן פיתחנו מערכות קנייניות שלנו. חנויות שרמת המורכבות שלהם מעבר לבסיסית אנחנו ממליצים לבנות על בסיס מג’נטו. הסיבה העיקרים היא טכנולוגית. המערכת מעוד יציבה ויחד אם זה היא גמישה לשינועים ומספקת מגוון רחב של פיצ’רים חשובים לחנות. כל מה שדמיינתם באתרי מסחר ניתן לממש.

אומנם המערכת לא פשוטה בכלל, כמו שהרבה מתארים אותה. היא דורשת משאבים (שטח וזכרון), מיומנות רבה מצד מתכנתי PHP וניסיון בתפעול ועדכונים. מצד שני היא מעוד נוחה ברמת חווית משתש למנהלי חנות ולקוחות.
ב 2016 אנחנו בין הראשונים בארץ התחלנו לעבוד עם הגרסה החדשה של Magento 2. הגרסה החדשנית והמתקדמת ביות שעליה נפרט במאמר אחר.

איזה אפשרויות יש למג’נטו?

מערכת eCommerce הפופולרי בעולם מונעת יותר מ 375 אלף מפתחים המשתתפים בפרויקט. המערכת מתפתחת כל הזמן ולכן אנחנו מתעדכנים ולומדים על בניית חנויות מג’נטו ויכולות החדשות שלה כל יום. ננסה לעבור על האפשרויות הבסיסיות של המערכת ולראות מה מקבלים?

  • מערכת CMC – מערכת נוחה ואינטואיטיבית לניהול תכנים וקטלוגים.
  • מודולים – למערכת יש הרבה מודולים חשובים שעושים את החיים קלים יותר (ניהול שפות, ניהול מלאי, מיסים, אטריבוטים, בניית חוקים, הנחות וקופונים, ניהול משתמשים…)
  • תוספים – למג’נטו יותר מ 2000 תוספים שניתן להתקין בקלות ולהוסיף לחנות שלכם יכולות חדשים.
  • אפשרויות סליקה – כרטיסי אשראי לסליקה ידנית, צק, תשלום במזומן, העברה בנקאית, פייפל, גוגל צק-אאוט, אמאזון… תוספים לרוב חברות הסליקה.
  • תבניות – למג’נטו הרבה תבניות מוכנות עם עיצובים שונים. לכן בניית חנות מג’נטו יכולה להיות חסכונית, כך שלא חייבים להשקיע בפיתוח אתר משלב העיצוב אלה ניתן לקנות תבנית איכותית ולהתאם אותה לצרכים.
  • סטטיסטיקה – אפשרויות מתקדמות של סטטיסטיקה ודוחות שנותנים לכם תמונה מלאה על פעילות החנות והתנהגות המשתמשים.
  • יציבות – המערכת מעוד סקלבילית ומאפשרת תמיכה באלפי מוצרים. מאות אלפי אתרים בעולם מתבססים על מג’נטו ומוכרים בצורה יציבה.
  • כלים לקידום – המערכת מכילה מגוון כלים לקידום ונגישות החנות. בנויה בקוד נקי וידידותי לגוגל.
  • ניהול משתמשים – אפשרויות מתקדמות לניהול משתמשים וקבוצות, הנחות, הרשאות.
  • שיווק באינטרנט ובמובייל – המערכת מאפשרת ליצר feeds לשיווק ופרסום בפלטפורמות מובילות להשוואת מחירים, רשתות חברתיות ואפליקציות מובייל.
  • אינטגרציה למערכות חיצוניות – פיתוח ממשקים למערכות CRM ו ERP. יכולת סנכרון מלאי בין חנות וירטואלית לחנות פיזית. חיבור למערכות הנהלת חשבונות וחברות שילוח.
  • חנויות – ניתן להפעיל ולנהל מספר חנויות שונות דרך מערכת אחידה.
  • תמיכה – למג’נטו אינספור מרכזי תמיכה למפתחים ופורומים בינלאומיים המשתפים מידע ומספקים פתרונות למערכת.

 

לסיכום: המערכת של מג’נטו מספקת פתרון גלובלי למסחר אלקטרוני מהמותגים הגדולים בעולם ועד לעסקים קטנים. קצב ההתפתחות שלה, הסטנדרט הגבוהה ומגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים הופכים אותה למערכת המובילה בעולם. אם לחשוב קצת קדימה, יש רציונל בבחירת Magento 2 לחנות הבאה שלכם.

אנחנו בווב2 נשמח להקים חנות מושלמת לעסק שלכם. צוות הפיתוח שלנו בעל ניסיון עשיר בבניית חנויות מג’נטו אספק לכם פתרון איכותי בהתאמה אישית ובמלוא האחריות כלפי העסק שלכם.

בניית אתרים באשקלון
בניית חנויות אופן כארט
בניית חנות OpenCart

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
נא להזין כתובת אימייל תקנית.

4 + 5 =

תפריט