היום, הרבה עסקים קטנים מתחילים את הפעילות העסקית שלהם באינטרנט. הקונספט הנפוץ ביותר אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות הוא בניית חנות וירטואלית לעסק. הרעיון המרכזי של בניית חנות באינטרנט, ליצור פעילות עסקית וירטואלית שצורכת מינימום של המשאבים ומאפשרת להגיע לכמות מקסימלית של קהל יעד ולאפשר ללקוחות פוטנציאליים לשלם על המוצר או השירות ישירות מהאתר.
- חנות וירטואלית לעסקים קטנים לעומת חברות
- מה חשוב בחנות וירטואלית בסיסית?
- איך להביא לקוחות לחנות מקוונת של עסקים קטנים?
הרבה עסקים קטנים ומתחילים קמים ונופלים בכל שנה. כדי לא ליפול ולהצליח חשוב לבחור באסטרטגיה שיווקית ועסקית נכונה ובטוחה. הקמת חנות וירטואלית או חנות מקוונת היא אחת הדרכים המצליחות והמודרניות שממנה צמחו אלפי עסקים מצליחים בארץ.
התפתחות המסחר באינטרנט יצר עולם וירטואלי עצום של צרכנים. הרבה אנשים בעולם מעדיפים לקנות באינטרנט ומחפשים אתרים איכותיים, עם שירות טוב ואמין. כאן יש סיכוי טוב לעסקים קטנים לבלוט ולהצליח. אם האתר שלכם נראה מקצועי, אמין ונוח לשימוש, הרבה גולשים ישמחו לקנות בו את הפריט שהם כל כך צריכים. כמו כן, אם השירות שלכם יהיה מהיר ואיכותי, הם יחזרו אליכם לא פעם אחת ובהזדמנות ימליצו לחברים על חנות חדשה שממנה הם מרוצים.
חנות וירטואלית לעסקים קטנים לעומת חברות
ברמה חזותית רוב החנויות באינטרנט בנויות על אותו קונספט. לצרכן הממוצע לא משנה אם מדובר באתר של חברה או באתר של עסק קטן. החנות של העסק הקטן יכולה להיות יותר נוחה ויותר מעניינת בעיני משתמש.
אז מה ההבדל בין חנות של עסק קטן לעומת חנות וירטואלית ענקית של חברה?
חברות המשווקות מסות גדולות של מוצרים חייבות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לנהל מלאי של מאות אלפי מוצרים בזמן אמת. לעקוב אחר תעבורה גדולה באתר, לנהל הזמנות, לנהל כמות גדולה של משתמשים, סטטוסים של הזמנות וכו. כל המערכות היקרות מיותרות לעסקים קטנים.
המטרה שלנו לספק פתרון יעיל פרופורציונלי לתקציב פעילות עסקית של הלקוח. כי בסופו של דבר מדובר על עלות מול תועלת. ולכן אנו ממליצים לעסקים קטנים, להתחיל בבניית חנות וירטואלית בסיסית. עם עיצוב מקצועי שמוכר וחבילה בסיסית של מודולים לחנות. לאחר שהעסק יגדל ויתפתח, אנו נשמח לפתח את האתר בהתאם לצרכים שלו ולשדרג גם ברמה הטכנולוגית וגם ברמה העיצובית.
בניית אתרים לעסקים קטנים דורשת הרבה ידע, ניסיון ופתרונות יצירתיים שבעזרתם ניתן לספק בניית אתר איכותי בתקציב נמוך. הדרך המומלצת, שמונעת צורך בפיתוח מערכות וחוסכת זמן, בניית אתרים בהתאמה אישית. כלומר, להתבסס על תבנית פיתוח קיימת, שעברה בדיקות ויציבה בכל מקורות הגלישה ולהתאים אותה בצורה מושלמת לצרכי העסק.
מה חשוב בחנות וירטואלית בסיסית?
על מנת ליצור עבורכם סרט נע באינטרנט מכירת מוצרים אונליין שיכול להכיל בקלות כמה מאות מוצרים ולעבוד כמכונה משומן עבור העסק שלכם יש צורך במרכיבים הבאים:
- עיצוב מקצועי או תבנית איכותית ויציבה לבניית אתר
- קטלוג מוצרים עם תצוגה נוחה וברורה של מדף המוצר
- הזמנת מוצרים מחנות בדרך הכי קצרה
- סל קניות – מיועד ללקוחות שמבצעים קניה מרוכזת של מספר פריטים
- מערכת סליקה אלקטרונית המאפשרת למשתמשים לשלם בדרך נוחה מאובטחת
- התממשקות לפאייפל (אופציאונלי)
- מערכת ניהול מוצרים שתאפשר לכם להעלות ולעדכן מוצרים במדף החנות. כמו כן, לנהל תוכן בחלק התדמיתי של האתר
- התאמה למובייל – סטנדרט מאוד חשוב לבניית אתר עם חווית משתמש נכונה
אלה המרכיבים הבסיסיים להקמת חנות מקוונת ב web2. בהמשך יש הרבה תוספות ומערכות שניתן להוסיף לאתר הבסיסי ולהפוך את הפס יצור הקטן למפעל ענק.
איך להביא לקוחות לחנות מקוונת של עסקים קטנים?
מזל טוב! הקמתם חנות מקוונת. מה עושים עכשיו? איך להביא תעבורה איכותית לאתר שלכם ולהתחיל למכור?
בידינו יש הרבה כלים להחיות את האתר שלכם ולעזור לכם להגיע לקהל יעד רחב או ממוקד. הנושא של קידום ופרסום באינטרנט הוא נושא מורכב. עליו נפרט במאמרים הבאים.
לפני שבונים אסטרטגיה של פרסום, לנו חשוב ללמוד ולהבין את העסק שלכם. מה המוצר או השירות שלכם? למי הוא פונה? מי קהל היעד שלכם? ורק אז אנחנו בוחנים שיטות. לדוגמא: פרסום במדיה חברתית, פרסום ב google adwords, מדיה דיגיטלית, פורטלים ואתרי תוכן, קידום אורגני…
לסיכום: בעלי עסקים קטנים, אנחנו תמיד שמחים להיות שותפים להצלחות שלכם. אתם מוזמנים לדבר איתנו ולהתייעץ לגבי כל רעיון מעניין לבניית אתר. אנו נשמח להציע לכם פתרונות לבניית חנות וירטואלית בהתאם לצרכים והיכולות שלכם.